• Discipline
  • Brand space
  • Product presentation
  • Specs
  • JBL
    Showroom
    Amsterdam, The Netherlands

JBL – Showroom voor Harman’s hoofkantoor

Locatie: Houthavens in Amsterdam, Nederland

De retail tak van sport staat voortdurend onderhevig aan de steeds sneller veranderende landschap en de toenemende verwachting van de consument naar een steeds uniekere ervaring met merken en producten. Een showroom is een concept dat klanten volledig kan onderdompelen met een complete ervaring van beide; merk en product… en is daarmee een zeer geschikte aanpak om alle mogelijke display-facetten in verschillende soorten winkelruimtes te laten ervaren.

"Een showroom is een concept dat klanten volledig kan onderdompelen met een complete ervaring van beide; merk en product..."

Harman International vestigde haar hoofdkantoor in de creatieve broedplek ‘de Houthavens’ in Amsterdam. Ze vroegen ons om hen daar te voorzien van een showroom die alle JBL brand spaces en product displays laat ervaren.

"...we werden gevraagd om hen daar te voorzien van een showroom die alle JBL brand spaces en product displays laat ervaren."

Hier kunnen retail partners ontdekken hoe 'attention grabbing experiences' eruit zien, voelen, en klinken voor de verschillende product branches van JBL audio consumenten producten.

  • Discipline
  • Brand space
  • Product presentation
  • Client
  • JBL
    Showroom
    Amsterdam, The Netherlands

Samsung Experience Store – Charleroi Estelle Flagshipstore NIKE NCX Shop-in-shops for Foot Locker