TCHAI NEWS
Curated by Tchai
News
Reading time 1:44
  • #2021
  • #60Years
  • #Anniversary
  • #Jubilee
  • #PauseAndReflect
  • #Tchai
  • #Tchi
  • #ThisisTchai

8 juli 2021 By TCHAI

Meer dan 60 jaar ervaring in Retail Design

In 2021 viert Tchai haar 60e jubileum. Sinds 1961 zetten wij ons in om een inspiratie te zijn voor product-, winkel- en merkervaringen. En al meer dan 50 jaar ‘we made it happen’ dankzij het continu nastreven van onze kernwaarden. Tijd om hier even bij stil te staan en terug te blikken op voorgaande jaren.

Nu Tchai ruim 60 jaar ervaringen creëert voor merken, hospitality, retail en meer, willen we even een moment nemen om te reflecteren. Onze producten en diensten hebben zich door de jaren heen ontwikkeld; waar we begonnen zijn met het maken van plastic etalagefiguren, ontwikkelen we nu product display materiaal in de breedste zin. Van product displays tot aan volledige brand- en retail spaces waarbij we een echte connectie willen maken tussen merken en mensen. Hiernaast is ook de manier waarop we werken binnen onze organisatie compleet veranderd.

De voorheen traditioneel gestuurde organisatie is geëvolueerd tot een organisatie die het persoonlijk potentieel van zowel de werknemers, klanten en leveranciers centraal zet. Hetgeen wat Tchai als bedrijf altijd heeft gedefinieerd, blijft hetzelfde; onze drive, toewijding en de inspiratie die we kennen als “Tchi“.

Toen Kim Tchai – derde generatie – officieel het roer van haar vader overnam, stapte ze af van alle functie titels en bedrijfsafdelingen. Hiermee creëerde zij een positieve werkomgeving waarbij iedere werknemer aangemoedigd wordt om te groeien en zijn of haar talenten in te zetten. Tchai gelooft in collaboratieve rollen die organisch met elkaar samengaan.

Eerste generatie ondernemers “Tchai Plastics” in 1978

Bij Tchai zijn we altijd opzoek naar avontuur en het verbreden van onze horizon; de afgelopen tijd zijn we uitgebreid naar de US – Portland, Oregon- om nieuwe kansen en echte verbindingen te creëren over de Atlantische Oceaan.

Toen we aan ons transformatieproces begonnen, hebben we de wortels van het bedrijf herontdekt. Door deze te omarmen zijn we getransformeerd tot het bedrijf dat we vandaag de dag zijn. Tchai ging van het maken van displays naar het displayen van merken, en dat is waar we de kracht van storytelling hebben ontdekt. Iets wat bij ons een heel natuurlijk proces is geweest en nog steeds is. Wij noemen het… Storetelling.

De Tchai Showroom in 1984

Met onze wederzijdse liefde voor verhalen, creatieve visuals en animaties kwamen we in contact met Jurriaan en Marijn Hos. Om de 60e verjaardag van Tchai te vieren, maakten deze artiesten een animatie voor ons, op de echte Tchai-manier. Visueel onderstreept het waar we nu staan als bedrijf, wat onze kern is, waarvoor we hier zijn en hoe we jou het beste kunnen ondersteunen om jouw doelen te bereiken. Maar vooral; om echt in contact met jou en jouw merk te staan en te delen wat ons inspireert en energie geeft, belangrijker dan simpelweg iets te verkopen of onszelf te promoten.

How many year does Tchai exist?
Tweede generatie ondernemers “Tchai Displays”, rond 1990




YOU MIGHT ALSO LIKE

Tchai news

We celebrate International Womxns Day

Our voice is strong, but together we are stronger. More

Magazine

Watch this face

In today’s world, human communication can be increasingly challenging – from digital meet ... More

Insight

Recharge your business

Let us in on the challenges you’re facing right now, and we would love to lift you up with ... More

Magazine

PODCAST TCHI #5

Luister naar onze verhalen en artikelen van TCHI Magazine Five ...More