• Discipline
  • Brand space
  • Product presentation
  • Specs
  • Stichd
    Puma
    Shop-in-shop
    socks and bodywear

Puma Product Presentation

Locatie: Europa

“Een nieuwe trainingsbroek, nieuwe sneakers, een nieuwe haltertop... Oja! En ook nog een nieuw paar sportsokken.” Klinkt bekend? Dat komt omdat als we gaan winkelen, sokken en bodywear vaak onze last-minute impulsaankopen zijn. Daarom groeit het besef bij retailers dat juist deze aankopen extra hun best moeten doen om hun meerwaarde te laten zien, op het juiste moment van de customer journey. Maar goed dat Tchai het een en ander weet over aandacht trekken. Samen met onze vaste partner (global engineers in brands and apparel) Stichd creëerden we een reeks opvallende zwarte display-elementen voor PUMA-sokken en bodywear shop-in-shops, overal in Europa. Van een eenvoudige toonbankdisplay tot een complete wandinstallatie en van alles daartussenin.

De stijl van de shop is zwart en strak met matzwarte grenen panelen, waarin de houtnerf nog zichtbaar is en matzwart metaal. Tegen een zwarte toon die speciaal is ontworpen voor PUMA, vallen de producten en het PUMA-logo extra op.

Het PUMA-project begon in 2016. Nadat een Britse ontwerper de nieuwe look had gecreëerd, hebben we samen met onze partner en opdrachtgever Stichd verschillende manieren getest om de ontwerpen zo kwalitatief en efficiënte mogelijk uit te voeren. De productie is neergezet in China. Tchai was, en is nog steeds, altijd aanwezig in de Chinese fabrieken voor kwaliteitscontroledoeleinden.

"...sokken en bodywear zijn vaak onze last-minute impulsaankopen. Maak indruk en trek de aandacht van de klant..."

Tot op de dag van vandaag arriveren er elke maand flatpacks met eenvoudig te monteren winkelelementen in het magazijn van Stichd, klaar om te worden verzonden naar winkels in heel Europa. De meeste elementen zijn zo ontworpen dat ze zonder gereedschap binnen een uur door een winkelmedewerker in elkaar kunnen worden gezet. Gaat het bij een specifieke winkelinrichting om een complexere installatie, dan verzorgt Tchai ook de displaybouw op locatie.

Stichd werkt samen met wereldwijde A-merken om hun merksokken en ondergoedcollecties te ontwerpen, produceren en verkopen. Het dynamische bedrijf levert deze hoogwaardige, snel bewegende producten voor merken als PUMA, Tommy Hilfiger, Levi's en HEAD. Tchai en Stichd werken al vele jaren succesvol samen.

  • Discipline
  • Brand space
  • Product presentation
  • Client
  • Stichd
    Puma
    Shop-in-shop
    socks and bodywear

Bosch Interactieve Product Presentatie JBL – Showroom voor Harman’s hoofdkantoor Klabu