De stijl van de shop is zwart en strak met matzwarte grenen panelen, waarin de houtnerf nog zichtbaar is en matzwart metaal. Tegen een zwarte toon die speciaal is ontworpen voor PUMA, vallen de producten en het PUMA-logo extra op.
Het PUMA-project begon in 2016. Nadat een Britse ontwerper de nieuwe look had gecreëerd, hebben we samen met onze partner en opdrachtgever Stichd verschillende manieren getest om de ontwerpen zo kwalitatief en efficiënte mogelijk uit te voeren. De productie is neergezet in China. Tchai was, en is nog steeds, altijd aanwezig in de Chinese fabrieken voor kwaliteitscontroledoeleinden.
"...sokken en bodywear zijn vaak onze last-minute impulsaankopen. Maak indruk en trek de aandacht van de klant..."
Tot op de dag van vandaag arriveren er elke maand flatpacks met eenvoudig te monteren winkelelementen in het magazijn van Stichd, klaar om te worden verzonden naar winkels in heel Europa. De meeste elementen zijn zo ontworpen dat ze zonder gereedschap binnen een uur door een winkelmedewerker in elkaar kunnen worden gezet. Gaat het bij een specifieke winkelinrichting om een complexere installatie, dan verzorgt Tchai ook de displaybouw op locatie.
Stichd werkt samen met wereldwijde A-merken om hun merksokken en ondergoedcollecties te ontwerpen, produceren en verkopen. Het dynamische bedrijf levert deze hoogwaardige, snel bewegende producten voor merken als PUMA, Tommy Hilfiger, Levi's en HEAD. Tchai en Stichd werken al vele jaren succesvol samen.
- Discipline
- Brand space
- Product presentation
- Client
Stichd
Puma
Shop-in-shop
socks and bodywear